Like a boss... teda bad girl


Vôňu Like a bad girl vám asi nemusím ani predstavovať, je toho plný internet. Dôvod prečo som si ju kúpila nebol ten mainstreamový, ale ten, že ja milujem sladké vône a v tomto prípade hneď po odskúšaní som bola milo prekvapená.
Like a good girl mi vôbec nevoňala, takže je jasné čo za rebela to ja som a čo mi je súdené! Cena je zrejme rozhodujúca, a preto sa s vami samozrejme o túto informáciu podelím. Stála 3,29 € a čo bolo asi všetkým jasné je to, že vôňa samozrejme nevydrží tak dlho. Ale o tom potom. Fľaštička má iba smiešnych 10 ml, a dosť som sa smiala, keď som zistila, že krabičku spravili väčšiu ako samotnú fľaštičku. Zrejme aby to pôsobilo dojmom, že je väčšia ako v skutočnosti a ten tester je schválne tak malý, lebo je to tester. Omyl, tester je tak veľký ako aj originál. Ale vonia jednoducho úžasne, to nemôžem poprieť.

Čo som si tak približne odsondovala, že koľko vôňa vydrží, tak je to cca 2 hodiny. To nie je žiadna sláva a keďže jej je naozaj málo, tiež s ňou nemôžete plytvať, pretože zadarmo predsa nebola. Ak by som si ju v práci mala striekať každé dve hodiny, za jeden deň by bola skôr poloprázdna než poloplná. A nepíšem to preto, že by som bola pesimista ale preto, že ťahám dvanástky.

Keď si to zhrniem tak táto vôňa od Essence patrí medzi tie, ktoré som vyskúšala, okej, ale viac si ich nekúpim, pretože sa to jednoducho neoplatí. Radšej si priplatiť za niečo kvalitnejšie. Navyše, je to aj tak limitovaná edícia. A možno je to tak dobre.

5 komentárov

Mne prišla krajšia tá Like a good girl :D Len tá ich výdrž je hrozná. Vystriekam ju za jeden týždeň :/

Reply

Ale poradila by som ti vône z Yves Rocher. V tých máš 100ml za 8€ a vydržia skutočne dlho, a dlho aj voňajú :)

Reply

Mne sa práveže tá Like a good girl nepáčila, mala moc "serióznu" vôňu :D
Od nich už dlho inak plánujem niečo vyskúšať stále čítam chvály na tú kozmetiku.

Reply

Přemýšlela jsem, že bych si ji koupila, ale bojím se tý výdrže no :/ Navíc mám o hodně radši silnější vůně, které vydrží celý den, ale přece jenom mě furt voňavka od Essence strašně láká :D Uvidíme..

Reply

Tak táto medzi silnejšie vône rozhodne nepatrí :D Ja som ju chcela proste vyskúšať a viem, že už si asi Essence vôňu nekúpim. Jedine, že by mala dáky japonský kawaii motív :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥