Granulky pre micky bez domova

Ahojte netopiere a ľudia, ktorým nie sú ľahostajné zvieratká v núdzi. V mačacom útulku OZ MAČACÍ RAJ v Nových Zámkoch nedávno vznikol požiar a zhorel celý vonkajší výbeh. Zomrelo 14 mačičiek bohužiaľ. Tie ostatné zostali bez prístrešku a ich teplých postieľok. O tejto smutnej udalosti ma informovala kamarátka a rozhodla som sa pomôcť aspoň tou trochou. Vlastne nebolo treba sa rozhodovať či pomôžem alebo nie. Proste som to spravila, pretože som chcela. Keďže si nemôžem dovoliť prispievať vyššími sumami, rozhodla som sa poslať niečo pod zub mačičkám. Myslím si, že vety ako: "Rada by som pomohla ale nemám peniaze.", sú jednoducho výhovorky. Ani ja nemám peniaze na rozdávanie ale myslím si, že u každého sa nájdu 2 - 3 eurá za 2kg balenie granúl aj keď nie sú "značkové". Na poštovné mi prispeli kolegyne a to ani nie sú milovníčkami mačiek (týmto príspevkom sa im chcem rovno aj poďakovať). Takže myslím si, že nie je to o tom či mám alebo nemám. Ale či chcem alebo nechcem.

Z Mačacieho raja mi dnes písali, že balíček dorazil.

Ak by ste i vy chceli dáko pomôcť tu sú údaje, ktoré by sa vám mohli zísť:

OZ Mačací Raj 
11 902 90006/1111
UNICREDIT BANK
IBAN : SK71 1111 0000 0011 9029 0006
SWIFT / BIC : UNCRSKBX


OZ Mačací Raj
Komárňanská cesta 104
94001 Nové Zámky


FB: https://www.facebook.com/events/416517401836184/?fref=ts 

3 komentárov

To je krásne :) ja zase chodím do útulkov venčiť a tak :)

Reply

Nad týmto som už rozmýšľala aj ja, že u nás v NR by som chodila. Kedysi dávno na základke som bola s kamarátkou ale nemala som ešte občiansky tak mi psíka nechceli dať :D Len ten útulok je tak odveci, v strede mesta... mám to odruky aj z domu aj do parku. A úprimne bola by som radšej keby sa ku mne niekto pridá.

Reply

Nádherný čin :)

baribircak.blogspot.sk

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥