Fitness yummy pie

V zdravom stravovaní pokračujem i naďalej a ako som sľúbila prinášam vám veľmi jednoduchý a zdravý recept ideálny na raňajky, ale aj na večeru (bez ovocia) ak vás premáha chuť na sladké. Ja osobne ho radšej volím na raňajky, pretože sladké raňajky mám naozaj rada.

Potrebujete:
1 odmerka (30 gramová) ľubovoľného práškového proteínu
3 PL mlieka
vajce
1/3 ČL prášku do pečiva
sladidlo (v prípade, že použijete proteín bez obsahu sladidiel)

Všetko dobre premiešajte v miske alebo vo väčšom hrnčeku a cesto dajte piecť na 1 a pol minúty do mikrovlnky na maximálny výkon. Tadá, toť vsjó.

Poznámka: ja používam prášok do pečiva perníkový

Tento koláč je naozaj rýchly a strašne chutný. Vždy si k nemu dám ovocie a buď si k nemu pripravím CARO, alebo ako dnes vodu s ovocím, ktorú som nechala cez noc odležať v chladničke.




5 komentárov

Anonymný mod

Mňam

Reply

Ja robievam podobný aj s vločkami ovsenými.

Reply

fúúúha, tak toto by som mohla vyskúšať! :)

Reply

Skús je to fakt jednoduché :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥