Fit recepty

Dnes by som vám rada priblížila túto knihu, ktorá je z oblasti zdravého stravovania. Knihu vydalo vydavateľstvo Pemic. Z "bezpečnostných" dôvodov som recepty v knihe nefotila. Pre istotu proste.
Začnem netradične a to cenou knihy. Je to nepríjemných takmer 16 €, čo sa mi zdá dosť veľa už len z toho dôvodu, že kniha je kopírkou kníh Zdravé fitness recepty a Zdravé fitness recepty 2. Ďalej kniha má viac chýb ako napr. preklepy, či chyby v riadkovaní. Ako keby to odflákli. No a spomenula by som ešte teda smajlíkov, ktorých je tu v knihe pomerne dosť. Nie sú síce priamo v receptoch ale sú jednoducho nepríjemní. Neviem čo je to za módu ich ešte pchať aj do kníh. No ale keďže v tejto knihe ide naozaj o samotné recepty nedopadla až tak zle.
Kniha obsahuje veľmi prehľadný obsah a niečo navyše. Tým navyše je tabuľka Náhrady surovín, zoznam prírodných sladidiel a samozrejme vysvetlivky k značkám, ktoré nájdete pri každom recepte. Samotné recepty nie sú až tak ťažké, sú prehľadne napísané avšak veľa ingrediencií potrebných na recept je finančne náročných. Samozrejme nie je to tak v každom ale nájdu sa také, ktoré jednoducho nie sú najlacnejšie. Mnoho ingrediencií môže byť do konca pre nezainteresovaných úplnou španielskou dedinou. Z tejto knihy som už použila dva recepty, plánujem aj ďalšie, no čo sa týka tých dvoch boli jednoduché a postup bol riadne vysvetlený. Tak to predsa má byť. Tým pádom sa mi to teda vydarilo a jedlá boli naozaj chutné. A samozrejme zdravé.

Na každej strane k danému receptu máte i jeho kalorické hodnoty (Kcal, sacharidy, vláknina, bielkoviny a tuk). Niektoré jedlá majú naozaj nízky počet sacharidov čo je naozaj super, niektoré už napríklad ich majú viac ale je to stále lepšie ako keby si dáte dáku zapečenú bagetu s majonézou. Nie je tak?! Niektoré recepty obsahujú aj zaujímavé informácie o surovine, ktorá sa nachádza v recepte.

Knihu hodnotím 3 netopiermi z 5, vzhľadom na to, že niečo takéto tu už predsa bolo. Samozrejme budem rada ak zase niečo podobné a nové vyjde, ale nie aby to bola kopírka predošlých kníh. Navyše tie prvé dve v lacnejšom a menšom vydaní oceňujem viac, pretože kniha sa zmestí všade a nezavadzia toľko. Táto má tak trochu nepraktický formát.



4 komentárov

Tá kniha musí byť super! Budeme sa ňou riadiť pri diétovaní? :D

Reply

Tak niečím môžeme ale niektoré recepty sú dosť finančne náročné :D

Reply
Anonymný mod

Máš zaujímavé recenzie na knihy, už si ma tým dvakrát presvedčila ku kúpe. Kúpila som si aj túto knižku,no nemôžem tvrdiť že by som bola nespokojná. Podľa mňa nazvať to kopírkou je dosť odvážne, keďže vlastním všetky tieto knihy a naozaj sa tam recepty neopakujú. A keďže hľadám čím viac takýchto zdravých receptov, mne úplne vyhovuje že v každej knihe nájdem niečo iné, nové a zaujímavé. A vieš, že fitness recepty teraz mimoriadne frčia takže nečudo že máme na výber viac kníh. Inak zdravé fitness recepty 2 sa mi zdajú úplne odfláknuté čo sa týka receptov aj okopírovaného designu.

Reply

Ďakujem to ma teší. Čo sa týka kníh, ja som mala prvé dve knihy požičané a táto tretia tam mala tie isté banánové palacinky, takisto proteínové tyčinky a ešte niečo tam bolo. Samozrejme neopakovalo sa všetko ale mňa osobne táto kniha skôr sklamala. A samozrejme, že viem :) neviem či si pozerala z Fitka do kuchyne 2 ale pre mňa je to asi najškaredšia kniha s fitness receptami.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥