Dinosaury.... tu boli a aj budú...

.... aspoň teda pre mňa tu vždy budú.


Mnohí (a nemyslím tým iba čitateľov a občasných návštevníkov blogu) vedia, že dinosaurov milujem. Nie som len ich obdivovateľ ale snažím sa poznatky o nich, vryť si hlboko do mojej pamäti. Preto si píšem o nich poznámky, ktoré si prepisujem z kníh a zbieram i články z časopisov, ktoré si starostlivo ukladám. Keďže som milovník dinosaurov, a dovolím si tvrdiť, že som milovník dinosaurov na "vyššej" úrovni (v tomto mi sebavedomie jednoznačne nechýba), nemohla som si ani tento rok nechať ujsť Dino park tour v našom meste.
Naposledy nás dinosaury navštívili minulý rok a som rada, že tam nebudú znova tie isté "výstavné kusy". Dokonca sa tentokrát aj hýbali, čo ma naozaj potešilo. Bolo to úžasné.

Tento rok som sa strašne tešila na Spinosaura, ktorý minulý rok"neprišiel" (dnes tu bude tých úvodzoviek asi veľmi veľa, a aj zátvoriek). Možno ma trošku sklamala jeho výška, lebo ten skutočný bol väčší, no očká mi žiarili už keď som ho zazrela cez okno auta. Pred vchodom obchodného centra "mrzol" krásny Stegosaurus. Úprimne, fakt som sa o neho bála, že dáky yntelygent sa bude na exponát vešať alebo ho dáko poškodí. Píšem to preto, že keď som bola pred asi tromi rokmi v Dinoparku, jedno decko sa tam vešalo ako opica po exponátoch ako keby je pred barákom na detskom ihrisku. Samozrejme rodičom to prišlo strašne smiešne. Rodičom by som dala lakťom na temeno a dieťa by som z tade skopla. Na ďalšom exponáte už dinosaurovi chýbali predné končatiny. Nasralo ma to, pretože dinosaury pre mňa znamenajú veľa aj keď už nežijú. Ale je vlastne jedno či to bol dinosaurus alebo by to bolo niečo iné. Ide o princíp. O tomto však dnešný článok nebude. Dnešný bude hlavne akýsi foto článok. Preot dosť bolo zbytočných rečí a poďme na moje "profi" fotky. Áno, bola to irónia :3




Deinonychus

Malý Alík :3

Pani Allosaurová, mamka Alíka

Dáka príšera...... a ešte aj dinosaurus pri nej je






A na záver ešte teda dodám, že som spokojná s dnešným večerom. Wihííííí

4 komentárov

ach to je super <3 aj ja bysom sa rada pozrela na to ale no money no fun :D

inak milujem výstavy v mlynoch sú úplne super :)

naživo som videla zopár ako napríklad lego výstavu alebo schy z piesku tiež boli super :)


❀ Kflori Le Jasmine ❀

Reply

No ja som našťastie nič neplatila za cestu a tak.. mám to 7 minút pešo :)
Ja Mlyny neznášam ale kvôli dinosaurom som ochotná tam vojsť. Lego výstavu som bola tiež pozrieť kvôli Emmetovi a Unikitty.

Reply

Highfive na Nitru, milujem ju, som v nej každý deň ♥ a máš pravdu, táto výstava v mlynooch je úplne super, dinosaurusy boli moje obľúbené hračky keď som bola malá :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥