Become healthy and fit

Zdravím netopiere. Ja a Monica sme sa rozhodli, že je načase spraviť niečo pre svoje telo. Ja už tak činím hádam aj po stý raz, a preto som si povedala, že by bolo fajn mať dákeho parťáka, s ktorým by sme sa vzájomne mohli motivovať. Dohodli sme sa teda, že v rámci rubriky M2 collaboration budeme spolupracovať na článkoch ohľadom zdravého životného štýlu.
Či už ide o stravovanie alebo cvičenie. Keďže Monica ma už s článkom predbehla (pekne ti ďakujem mali sme ho zverejniť v nedeľu ty mrška) hodím sem link aby ste si mohli prečítať ten základ. Článok je dobrým odrazovým mostíkom.

Ja som začala (znova) intenzívne cvičiť minulý týždeň v piatok a spolu s Monicou "spolupracujeme" od utorka tohto týždňa. A čo som teda tento týždeň pre seba spravila?

Čo sa týka jedálničku nebolo ho treba
drasticky meniť. Jem to čo aj pred tým, no čiastočne som vyradila pečivo. Občas si ho musím kúpiť, pretože mám menšiu úpravičku na zuboch a nedokážem požuť nič ako je napr. maces. Už dosť ma zuby bolia pri žuvaní niečoho mäkkého dokonca aj keď jem ryžu. Takže ak chcem zjesť tuniaka kúpim si k nemu špaldovú kocku. Je to trošku drahší špás, pretože jedna stojí 28 centov ale tak ja zjem možno tak 4 špaldové kocky za týždeň. Ak to beriem z tohto pohľadu nie je to tak finančne náročné.

Zaviedla som si i denník, do ktorého si zapisujem čo som odcvičila a v daný deň zjedla. Vzhľadom na to, že ja pracujem a som v práci od 9 do 21 hodiny nemám možnosť a priznám sa, že občas ani chuť cvičiť pred alebo po práci. Väčšinou si dám iba drepy ale keďže tento týždeň som mala tri dvanástky po sebe večer som nevládala. Tento týždeň som preto drepy cez pracovné dni vynechala. V práci sa dosť nabehám, takže je to stále lepšie ako keby iba sedím.


Vymedzila som si i viac pohybu a používam schody miesto výťahu. Pokiaľ na chodníkoch nie je ľad, idem z práce pešo domov, čo je 2,9 km. To je teda tých 25 až 30 minút chôdze. Z doučovania takisto chodím pešo, a to je cca 2km. No a napríklad dnes som bola vyvenčiť havina aj keď má k dispozícii na behanie celý pozemok.

Tak toto by bolo asi také zhrnutie toho čo som pre seba spravila. Dúfam, že inšpirujeme niekoho ďalšieho.
Nabudúce sa s vami podelím o pár zdravých receptov, ktoré som objavila, odskúšala a obľúbila som si ich. Navyše sú jednoduché.

8 komentárov

Prepáč, ale mňa vtedy chytila múza :( :D
Ten denníček chystám aj ja, asi použijem nejaký ktorý bol pri časopise :)

Reply

Hej veď keď máš dáky doma načo kupovať... ja som si ale aj tak kúpila :D

Reply

Držím palce nech sa ti v tom darí :) a s drepmi potom pozor, človeku sa lahko preťažia kolená, aj keď chytíš svaly na stehnách za kratšiu dobu :)

Reply

Ja som tiež nedávno s tým chcela začať, ale zatiaľ sa len pripravujem a hľadám inšpiráciu :D Taktiež ti držím palce, nech ti to vydrží :)

Reply

No ja robím tak tých 50 - 100. Najviac som urobila naraz 260 ale to som robila výzvu. Drepy sú pre mňa trest akoby tak to nepreháňam :)
A ďakujem.

Reply

Ďakujem :) ja držím palce aby to nezostalo iba vo fáze prípravy :D Tú fázu poznám veľmi dobre.

Reply

Já se furt přemlouvám abych už začala alespoň posilovat, ale jsem strašně líná :D Hledám všude inspiraci aby mi to nějak motivovalo :) A držím ti palce! :)

Reply

No dokopať sa k tomu je ťažká vec ale ešte ťažšia je pri tom vydržať.
Ďakujem Adele.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥