Batty what is new?

Ahojte netopierkovia! Dnes som sa rozhodla založiť novú rubriku. Batty what is new? bude možno trošku narcisticky zameraná ale v tejto rubrike vám popíšem môj deň, čo nového mi pribudlo ako napríklad dnes bižutéria. Bude to skôr taký foto článok ale keďže rada píšem neodpustím si aj pár poznámok ku fotkám. Ako som už spomenula, dnešok bude zameraný na doplnky, nakoľko mi ich celkom dosť pribudlo.
Zo všetkých týchto noviniek sa teším ale asi najväčšiu radosť mi robia dva prívesky. Jedným z nich je prívesok, ktorí mnohí určite poznáte z tretieho filmu o Harrym Potterovi. Ide o Hermionin časovrat, ktorý použila v Harry Potter a väzeň z Azkabanu. Ja som si však vybrala inú farbu piesku, v presýpacích hodinách. Vybrala som si fialový, veľmi sa mi páčila tá fialová a navyše nie som taký pedant aby som to mala presne také isté ako mala Hermiona. Možno ma trošku sklamalo, že presýpacie hodiny sú presypané za sekundu. Škoda, ale je to vlastne taký detail, pretože na krku sa mi presýpať nemusia. Ďalší, ktorý mi robí radosť, je prívesok, ktorý predstavuje Dary smrti.


Ďalej tu mám kyvadlo, ktoré nie je síce prívesok ale ja si z toho prívesok na krk spravím. Mohli ste si ho všimnúť v staršom článku a dostala som ho od blogerky, s ktorou spolupracujem. Milujem "čarodejnícke" doplnky a kyvadlo sem určite patrí. Navyše má krásnu fialovú farbu. Pôvodne som zháňala ružový kryštál ale fialovú mám tiež rada a strašne sa z tohto kyvadla teším. K môjmu prívesku s Ceratosaurom pribudol ďalší nový ale tentokrát to bude bylinožravec Diplodocus. Na pláne mám ešte si spraviť prívesok s Brachiosaurom. I keď ja radšej teropódy mám už k dispozícii iba bylinožravce. No a potom je tu ešte jeden kryštál, čierny, ktorý som si tiež obľúbila ale asi ho spravím trošku menej ženský, pretože nie som moc na perličky a tak. A ešte teda spomeniem dva nové prstene (milujem líštičky) a "obojok" na krk, ktorý teda asi moc veľa ľudí nebude schvaľovať ale ja ho proste rada mám, sama som si ho spravila a proste sa mi páči. Možno priznám, že ostne sú dosť dlhé ale plánujem si spraviť, nový a lepší, s kratšími ostňami.
Konečne som sa aj dokopala k nafarbeniu vlasov. Odkladala som to už asi skoro 3 týždne. Prejdeme teraz na samotný deň. Ráno som mala celkom fajn, hneď ako som vstala som sa išla učiť jeden ruský text naspamäť, keďže aj toto som asi týždeň odkladala a dnes som mala doučovanie. Popri tom som si popíjala chutné Caro, ktoré naozaj zbožňujem. Text som sa nakoniec naučila za pár minút a na doučovaní som nevyzerala ako debil. Potom prišlo časovanie slovies so zvratnými zámenami a moje ego zaraz padlo niekde pod čiernu zem. Dve hodiny som na doučovaní hapkala ako debil a išla som domov. S priateľom sme si navarili obed a práve teraz píšem tento článok pre vás.

Nakoniec teda ešte spomeniem to, že o pol 5 sa chystám cvičiť. Tentokrát si nedám power yogu ako zvyčajne ale rozhodla som si dať znova workoutové cvičenie, ktoré som už v minulosti niekoľkokrát skúšala a bolo celkom v pohode zvládnuteľné. Keďže teraz som skôr zameraná na zadok a stehná toto cvičenie je ideálne. Ak by ste sa chceli inšpirovať prikladám obrázok.

Myslím si, že už vás nebudem ďalej trápiť a zaželám vám už len pekný zvyšok dňa. Kto chce nech sa mi pochváli tiež čo je nového do komentárov :3

12 komentárov

Veľmi pekné doplnky, časovrat mám doma aj ja, i keď ja som si kúpila normálny s hnedým pieskom, avšak videla som aj s týmto fialovým ale aj modrým a tiež to vyzerá dobre :D

Reply

Ďakujem :) no stál 2 eurá a Dary smrti pár centov no nekúp to :D

Reply

uuuupekné vecičky :3

a idem hard workout! :D

Reply
Anonymný mod

Ten obojok je svetový! Ja by som takú odvahu naň nemala....

Reply

Workout, no bad :) krásne doplnky, ten časovrat je super :)

Reply

Odkial mas ten casovrat? :) Nadherny je s tym fialovym pieskom.

Reply

Odpísala som ti cez hangout lebo nezmestil sa tu ten link.
Ďakujem, mala som potrebu aby sa mi hodil k vlasom :D

Reply

Zlata, ja som si uz vlasy rok a 4 mesiace nefarbila, dufam ze vydrzim odolavat aj nadalej 3:-)

Reply

No ja som si nefarbila dva roky, a potom som sa vrátila naspäť k farebným pretože moje ma nudili. Hore mám svoju farbu a keď ma raz omrzia farebné jednoducho to odstrihnem a budem mať už iba svoje.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥