Vzorky, vzorky... ááá vzorky

Je tak trochu výhodou pracovať v obchodnom centre... (ak si odmyslím milión nevýhod) skamarátite sa s predavačmi z ostatných predajní, získate rôzne zľavy, vymoženosti atď. Dnes som vyfasovala riadnu kopu vzoriek z predajni Fann parfumerie a z lekárni. Za čo im samozrejme veľmi pekne ďakujem, že ma takto podporili, keď som povedala, že chcela by som ich za účelom písania článkov. Pred sebou máme teda riadnu kopu recenzií. Je toho naozaj veľa a táto kôpka obsahuje vzorky rôznych krémov, voňaviek, makeupov atď. Takže mám čo robiť kým to všetko otestujem. Jeden výrobok už aj testujem a maximálna spokojnosť zatiaľ. Aký výrobok to je, sa dozviete v najbližšej recenzii.

Každá však máme rôzne typy pleti a tá moja je suchá a citlivá. Je preto jasné, že vzorky určené na iný typ pleti ako ten môj je zbytočné testovať. Preto budem testovať výrobky určené môjmu typu pleti a tie, ktoré sú určené pre všetky. Čiže mastná, zmiešaná a suchá.

Vzorky, ktorých som mala naozaj hojne som rozdala niekoľkým kamarátkam aby ich otestovali i ony. Takto môžem pridať viac reakcií, pretože to čo sadne mne nemusí zase každému a naopak.



2 komentárov

parádne šťastie máš :) Tiež by som chcela ...

www.korytna.blogspot.sk

Reply

Myslím si, že v lekárni ti vzorky dajú aj bez známostí, treba skúsiť a opýtať sa :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥