Testovaný subjekt no. 2 - Miss sporty Instant lip Colour & Shine

Dnes som si zobrala na paškál lesk v ceruzke od Miss Sporty. Už dlhšie som po ňom poškuľovala a dnes som sa rozhodla, že 2.50 € preň obetujem. Dnes, ako inak, mi opäť asistoval Alien.

Prvé čo ma nalákalo aby som vôbec o kúpe uvažovala je celkový vzhľad. Vyzerá tak nenápadne čo mne sa páči a má praktické balenie. V jednoduchosti je krása. Nie je príliš veľký, zmestí sa všade. Ďalším plusom je príjemná no nie vtieravá vôňa, ktorá by vám znepríjemňovala dýchanie vzduchu. Ja som sa rozhodla pre odtieň Pink popsicle, pretože mám rada pastelové farby. Hlavne tie ružové, čo sa týka rúžov, leskov atď. Bola som milo prekvapená, že je vysúvací. Píšem to preto, že niečo podobné som mala z Oriflame a ceruzka sa nedala vysunúť. Dala som za to skoro 4 eurá a rúž bol len na 5 použití. Smutné. Ale späť k téme. Nanáša sa úplne jednoducho, keďže je to lesk. Ide to samo. Tyčinka je tenká preto sa nemusíte báť zbytočných opráv po tom čo ste vyšli úplne mimo pier. A netvárte sa, že vám sa to nestáva! Síce lesk nevydrží toľko čo farba, som s ním spokojná.


Fotka mojich pier nie je 2x kvalitná, bohužiaľ mám iba foťák v mobile. Navyše je dosť šero a s bleskom by to vyzeralo 2x horšie. Snáď raz sa dočkám riadneho foťáku, zatiaľ to však nie je moja priorita.



A na záver by ma teda zaujímalo či aj vy máte skúsenosť s týmto leskom a či sa vám zapáčil alebo nie.


8 komentárov

Majú skutočne krásne balenie :) a aj tá farba je dobrá :)

Reply

Skvelá vec. Asi tiež pre ňu tých 2,50 obetujem :D Inač, neviem či som jediná ale n tej fotke mi to príde skôr rúž ako lesk.
http://lifeasiva.blogspot.sk/

Reply

Určite nie si jediná, ja som si tiež myslela, že je to rúž ale farbí to ako tekutý lesk, aj sa to tak kĺže vieš čo myslím :D Je to skôr taký lesk v rúži.

Reply

Taky jsem se po nich dívala, ale nevěděla jsem, jestli si nějakou mám koupit nebo ne. Ale až se dostanu do drogerie tak si nějakou koupím ;)
http://thelifebykristen.blogspot.cz/

Reply

Tiež som zo začiatku váhala, ale nakoniec sa mi všade sama núkala tak bolo rozhodnuté.

Reply

ja som na ne pozerala v drogérii ale zatiaľ som sa neprinútila ich kúpiť pretože som sa bála že to bude na nič a ako to bude s výdržou... Lovely Beauty Book

Reply

Podľa mňa je výdrž primeraná cene. Ale u každého je asi iná, podľa mňa dosť robí svoje aj to v akom stave sú pery, či suché a tak. Niekto kto sa zvykne zalizovať asi mu to dlho nevydrží :D

Reply

Ja ich mám všetky a sú super, čoskoro budem na ne písať recenziu, tak sa môžeš prísť pozrieť ako vyzerajú ostatné farby na perách ;-)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥