Testovaný subjekt no. 1 - Repetto - parfumovaná voda

Prvým testovaným subjektom z tašky plnej vzoriek je parfumovaná voda od značky Repetto a nesie názov... počkajte si... hm áno, Repetto. Takže nič originálne. Požičala som si od priateľa aj veľmi užitočného pomocníka z vesmíru aby mi vzorku podržal. Prosím, v tejto recenzii nečakajte žiadne sladké vety typu: parfumovaná voda vyjadruje ženskosť a silu pôvabu.. bla bla.. ja osobne takéto vety nepreferujem a prídu mi dosť hlúpe. Vôňa nemení charakter. Neurobí ju neoblomnou, silnejšou a rozvážnejšou... atď. Pochopte to už. Recenzia vlastne nebude vôbec taká na aké ste zvyknuté z rôznych dievčenských blogov. Svoju individualitu vyjadrujem aj týmto krásnym Alienom a úplne iným štýlom písania!





Kedže som vôbec nevedela o aký druh vône pôjde,
dovolila som si to hádať na sladkú vôňu. A nebola som ďaleko. Nie je úplne sladká na aké som zvyknutá napriek tomu ma zavalila naozaj úžasná mierne sladká vôňa. Vzorku som si strekla na krk (učinila som tak o 11:24) a na obidve zápästia a vytešovala som sa z tejto úžasnej sladkej mňamky. Bolo ju naozaj pekne cítiť vždy keď som robila prudšie pohyby ako napr. keď som si sadala do auta. 14:30, keď už som bola doma, zistila som, že sladký opar vône sa za mnou neťahá. Skúsila som si oňuchať zápästia a nič. Ťažko pre to použiť slovo "ovoňať", pretože nebolo už čo voňať a mohla som iba márne ňuchať ako pes. Tá vôňa nevydržala ani 4 hodiny. Po tomto zistení som vzorku vyhodila von oknom. Klamem. Vzorku som si nechala a odložím si ju iba na dáku 3 hodinovú príležitosť (napr. pri čakaní na rôznych úradoch) aby som sa nemusela každé dve hodiny postrekovať ako rastliny napadnuté škodcami. Je dosť možné, že potom by sa za mnou mohlo okrem vône ťahať aj veľké množstvo hmyzu, ktoré má rado sladké.

Základom tejto krátkodobej vône je pačuli, ambra a vanilka. Hlavou je slivka. Som sklamaná, pretože prvé pocity boli úžasné a plánovala som kúpu. Vďaka tejto vzorke som ušetrila 50 eur za smiešnych 30ml, ktoré by mi vydržali možno mesiac.



1 komentárov :

Anonymný mod

Aspon je to ine. Lepsie ako niektore recenzie premudrelych 11 rocnych dievceniec.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥