Polyvore

Netopiere podľahla som modernému svetu a zamilovala som si aplikáciu Polyvore, vďaka ktorej môžete vytvárať rôzne outfity. K dispozícií máte veľké množstvo oblečenia a doplnkov. Pár outfitov som už teda aj vytvorila a určite týmito nekončím, pretože keď sa nudím je to fajn zábava. Samozrejme nie všetky kusy oblečenia mám doma, niektoré mám podobné, a niečo je také isté. Všetky kusy oblečenia a doplnkov nájdete aj na oficiálnych stránkach, kde si ich môžete zakúpiť. Niektoré kúsky sú šak naozaj riadna pálka, ako napr. slnečné okuliare za 1250 dolárov. Na FB môžete nájsť celý album.

Ak je niekto takisto registrovaný na Polyvore nech sa ohlási, rada si ho pridám a budem sledovať outfity.. samozrejme pokiaľ má podobný štýl.

4 komentárov

Ten ružový outfit *.* ale keby bola namiesto ružovej modrá, bolo by to top (Y) :3

Reply

Pastelová modrá by bola tiež super určite :)

Reply

Outfity ma zaujali - tým, že sú akoby "iné", pretože väčšinou čo vidím tak vždy niekto poskladané na chlp rovnaké outfity typu rifle, oversize sveter a štekle... prípadne šaty a listová kabelka... podľa najnovších módnych prikázaní. :D Inak čierny rúž a ten klobúk by som hneď brala! (Niežeby to bola nejak nedostupná vec, ale ehm, 1 sa mi stratil pri výťahu. :'D )
Inak jejda máš dobrý syseľ pre tumor :'D a vlasy! Bavila som sa aj pri článku o Shirtinatore, ja som si ich podmienky čítala a ak si pamätám, boli celkom dosť prísne (keď sa bavíme o začínajúcich blogoch), ale na 2. strane tiež som našla pár recenzií na blogoch s ledva čitateľmi, tak nechápem, načo potom uvádzajú nejaké podmienky. :)
Rowena | Feeling Hoppy

Reply

Ďakujem za syseľ aj vlasy :)
No sú iné, pretože ja som celá akosi iná. A som rada, že som iná, takže vlastne ďakujem, že si to napísala :D
Áno veď práve za tie podmienky-nepodmienky ma vytočili. Ale najviac sa teraz bavím, že majú svoju zaslúženú reklamu na ich článok ale zrejme nie takú ako chceli. A to ma baví najviac :D Aj viac ako 5 komentárov tam mám :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥