Nový rok - nový look blogu

 Začal sa nám nový rok a ja som si povedala, že prečo neprivítať rok 2015 novým vzhľadom blogu. Tentokrát som sa rozhodla pre niečo menej ružové ale samozrejme netopiere tu jednoducho zostať museli. Takisto som zostala pri pastelových farbách a dúfam, že pastelová modrá to tu troška oživí a spraví to tu menej výrazným a kričiacim ale stále útulným. No a čo by to bol článok na Nový rok bez krátkeho "príhovoru". Do roku 2015 vám želám veľa nervov, pretože arogantní a hlúpi ľudia tu budú s nami stále. Ale takisto vám želám aby sa zdravie na vás držalo ako kliešť a hlavne aby ste boli šťastní. V dnešnej dobe sa skôr preberá to zlé ako to dobré. No a kto má novoročné predsavzatie, tak želám vám aby ste ho aj splnili. Ja pre istotu nemám žiadne lebo presne viem ako by to dopadlo. A prosím, neriaďte sa vetou: "Ako na Nový rok, tak po celý rok.", je to predsa strašná hlúposť! Ale to dúfam všetky múdre netopiere vedia!

Týmto dňom je i oficiálne spustený Giveaway!

Všetko dobré do nového roku vám želá Amnesia


Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥