Nové knihy do zbierky

Zdárek netopierkovia! Neviem koľko z vás je tu netopierov - vášnivých čitateľov, ale ja rozhodne medzi nich patrím. V jednom článku som spomínala moje obľúbené knihy a dnešný článok bude zameraný na knihy, ktoré mi pribudli do mojej knižnice.

Najväčšiu radosť mám z knižnej série Odkaz dračích jazdcov, ktorá zahŕňa knihy Eragon, Eldest, Brisingr a Inheritance. Je to v peknej krabičke a možno keby to v nej nie je tak po tom tak netúžim ale musíte uznať, že v poličke to bude vyzerať fantesákovo (nevšímať si... to mám ešte dozvuky s Monster High kníh, dobre klamem používam to dosť často)! Som rada, že som si Eragona nečítala už skôr, pretože teraz mám aspoň túto kolekciu. Síce je škoda, že knihy sú v mäkkej väzbe. Každý kto číta knihy vie, že mäkká väzba je malé zlo, rýchlo sa obal knihy ničí. Preto to riešim obalom na zošity. Naposledy som si takto zabalila knihu Saeculum.






No a keď už tu teda spomínam Saeculum, tak i to je ďalšia kniha do zbierky. Momentálne mám rozčítanú práve túto knihu. Ide o partiu mladíkov, ktorí sa raz za rok vydajú do lesov a žijú tam ako ľudia kedysi v 14. storočí. Počas tohtoročnej výpravy však zmizne jeden z členov a celú situáciu zhoršuje dievča menom Doro, ktoré všetkých varuje, že sú na prekliatom území a kliatba sa začala napĺňať. Zatiaľ mi to dosť pripomína Blair Witch ale je pravda, že sa to môže zvrtnúť a skončí to úplne inak. Uvidím..









Do zbierky mi pribudli i dve Emily Strange knihy a tým pádom mi už chýba iba posledná, tretia časť. Štvrtú (biela) som ešte stále nečítala pretože verím, že kniha bude super ako ostatné a šetrím si ju na horšie časy, keď nebude čo čítať. Kedže prvé tri knihy patria medzi moju TOP 5 nemôžu v mojej knižnej zbierke chýbať.




 No a poslednou je knižný prequel ku filmu Úsvit planéty opíc. Kniha sleduje udalosti, ktoré sa udiali po filme Zrodenie planéty opíc a pred udalosťami z filmu Úsvit planéty opíc. Po zhliadnutí druhého filmu som si povedala, že knihu proste musím mať a keďže vzniklo i pokračovanie knihy, ktorá je vlastne písaná podľa druhého filmu, musím mať i tú pre kompletizáciu.












Z kníh sa veľmi teším a ďakujem špeciálne za Saeculum, ktorú som dostala od veľmi dobrej kamarátky ako darček k Vianociam.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥