M2 collaboration - Monica & Monica

Ahojte, dnes vám prinášam informácie o spolupráci (collaboration) s jednou bloggerkou, ktorú som si naozaj obľúbila a beriem to ako malú životnú výhru, že môžem spolupracovať práve s ňou. Navyše je to prvá bloggerka, ktorá sa na mňa nevykašľala. Ďalšia vec počet mojich a jej čitateľov je veľmi rozdielny, ale ona mi dala šancu. Ďakujem. Najskôr by som asi mala začať ako sa to celé začalo a ako sme sa k našej spolupráci dopracovali...

Prvé dejstvo
Nezačalo sa to ani pekného a ani slnečného dňa. Začalo sa to v mojej práci, kde som si bola skontrolovať blog a našla som si tam komentár. Bol od dákej bloggerky . Väčšina cudzincov mi nezvykne nechať len tak komentár a keďže nechala táto slečna odkaz na svoj blog bola som to tam presnoriť a zosondovať ako každý správny, dobrodružne založený, netopier. Snorila som tam dva dni a nechávala som komentáre. Na konci toho druhého dňa som si uvedomila, že som tam každú chvíľu a kontrolujem či moje komentáre aspoň schválila. Uvedomila som si, že sa mi jej blog jednoducho zapáčil. Vzhľad, fotky, to ako píše... Bolo rozhodnuté. Napíšem jej aby vedela, že sa mi jej blog páči. Veď prečo nie. Tak som tak aj urobila. Dočkala som sa odpovedi na mojom blogu, čo som teda nečakala, a ešte mi aj ponúkla pomocnú ruku s HTML kódmi. 
Týmto sa však náš rozhovor neskončil a nakoniec bolo z toho dlhočizné písanie. Išlo to jednoducho samo, ako keby sme si už predtým písali. Proste sme si sadli. Darmo, dve Moniky, nemôže byť predsa zlá kombinácia dvoch ľudí.

Druhé dejstvo
Píšem jej. Neodpisuje. Zmocňuje sa ma pocit, že sa niečo stalo. Je mŕtva?..... Kecám, Monica neodpisuje lebo spí a ja mám teda kopec času premýšľať nad tým, že keď si tak perfektne rozumieme prečo to nevyužiť. Zobudila sa a napísala mi. Zmocňuje sa ma eufória. Zase kecám. Poslala som jej niekoľko návrhov (nie sexuálnych vy prasiatka) na spoluprácu a ona súhlasila. Jednoduchšie to už nakoniec ani nemohlo byť.

Tretie dejstvo
Začalo so ta Box swapom ale málilo sa nám tak sme dali hlavy dokopy a rozhodli sme sa takto: raz do mesiaca napíšeme jeden článok na rovnakú tému. A práve ten dnešný mesiac bude o tom, ako sa to celé začalo. Na február a marec už máme pripravený ďalší, pretože treba byť vždy o krok alebo dva vpredu.

BLOG - Odkaz TU
Článok - mesiac január - Odkaz TU




5 komentárov

Nesmierne sa teším na našu spoluprácu! ♥ Verím tomu že to bude skutočne zaujímavé :)
A krásne si to napísala, vážim si to :3

Reply

No napísala som to tak klasicky svojsky s mojim sysľom pre tumor :D
Ďakujem, ty si tiež pekne spravila ten článok, a vidíš ani nebolo treba naň dlhé predprípravy :)

Reply

jééj to musí byť riadne super :) Ja som tiež rozmýšľala nad niečím takým lebo som to už videla veľakrát na blogoch či na YouTube :) Držím palce .) Lovely Beauty Book

Reply

Monica je naša matka blogerská <3

❀ Kflori Le Jasmine ❀

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥