Jeme zdravo

2. časť
Desiata a olovrant


Netopiere moje prinášam vám druhú časť článku "Jeme zdravo". Dnes sa bude jednať o desiatu a olovrant. Nie som žiaden odborník na zdravú výživu ale určite je to zdravšie ako dáky mastný hamburger alebo bageta z pumpy.

Tu je niekoľko variant, ktoré zvyknem jedávať na desiatu alebo olovrant. To čo sa moc na olovrant nehodí, kvôli neskorším hodinám som samozrejme zvýraznila. Snažila som sa aby som sa moc neopakovala z predošlého článku ale napr. taký ten biely cottage so zeleninou nie je vôbec hriechom ani na olovrant, desiatu, či večeru. Pečiva sa však opäť vzdávam a tak, i keď celozrnné, som vymenila za cesnakový Maces, ktorý do seba tlačím už vyše 3 mesiacov a stále mi chutí.

1. Ovocie. Hocijaké ovocie. Majte však na pamäti, že ovocie, ktoré má veľa cukrov ako napríklad banány jedzte do tej dvanástej hodiny aby vám to stihlo vytráviť. Ovocie sa jednoducho viac hodí na desiatu. Mandarinky si však niekedy dám i kľudne na olovrant.

2. Tuniak vo vlastnej šťave s jarnou cibuľkou, cherry rajčinkami a kukuričnými plátkami. Tuniak je najlepší vo vlastnej šťave a aj keď nie som až taký fanúšik tuniaka, vždy keď si dám k tomu veľa zeleniny je to hneď stráviteľnejšie. Vhodné na desiatu i olovrant.

3. Müsli tyčinka. Aj keď nie je to až tak zdravé, pokúste sa odolať tým s polevami (mňam jogurtová). Akákoľvek tyčinka s polevou určite nie je zdravá (aj keď to píšu), keď už tak bez polevy a kúpte si miesto dvoch vy pažravé netopiere iba jednu. Ako desiata to mne častokrát stačí, samozrejme ak som mala poriadne raňajky. Možno so mnou s týmto návrhom mnohí nesúhlasia ale nie je to až také zlo ako napr. keby si kúpite Horalku. Či dve.

4. Tmavý toastový chlieb, plátok šunky, šalátu, trošku masla a ešte k tomu hocijaký druh zeleniny. Komu sa bude chcieť môže si k tomu ešte spraviť vajce na tvrdo. Momentálne to nejedávam, kedže som sa zase vzdala pečiva, ako som už spomínala, ale je to fajn na zasýtenie. Keď som si to brávala so sebou na prax, samozrejme som si zlepila dva toastové dokopy.

Dúfam, že som aspoň trošku bola niekomu nápomocná a opakujem, že nie som žiaden odborník.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥