FAQ - Tunely v uchu

Myslím si, že mnohí z vás ste oboznámení s touto body modifikáciou. Ide o natiahnutie ušného laloku, niekedy až do extrémnych rozmerov. Kedysi som začínala na veľkosti 5mm, skončilo sa to na 2cm. Po viac ako 6 rokoch som si tunel vytiahla a nechala som si to zmenšiť. Píšem zmenšiť, lebo taká diera mi už nezrastie. A takú spomienku na tunelík som sa rozhodla, že napíšem článok s tými najčastejšími a častokrát najdebilnejšími otázkami, s ktorými som sa stretla.


1. To tam máte takú dieru?
Asi najčastejšia a fakt najhlúpejšia otázka. Ľudia, keď vidíte niekomu dieru v uchu tak asi tam tú dieru má preboha!

2. Môžem sa spýtať? To máte v tom uchu zrkadlo?
Tak túto otázku som dostala 2x a odpovedala som prestrčením prstu cez tunel. Slovná odpoveď: Nie. Pchať si zrkadlo do ucha bude možno in v 23. storočí. Otázka so zrkadlom za 100 bodov.

3. Nebolí to?
Keby ľudia trošku rozmýšľajú.... myslíte, že by toľko ľudí nosilo tunel v uchu keby vás to má bolieť od rána do večera? Pochybujem. Pár extrémistov určite ale nie ľudia, ktorí to nosia lebo si myslia, že je to maximálne moderné.

4. To si si dala vyrezať?
Ako sa dá vyrezať 2cm diera, do sotva 1cm širokého laloku?

5. Slečna, a to vám potom zostane taká diera? 
Ale jasnéééé, keď si to vyberiem tak lalok si bude presne taký istý tvar držať... ale potom neviem na čo teda treba ten tunel, však?

6. To máte takú dieru? A ako sa to robí?
A teraz zakaždým vysvetľovať ako sa rozťahuje ušný lalok. Strašne poučné!

7. Môžem tam vopchať prst?
Nie, a dosť veľa "tunelárov" to fakt neznáša. Najmä ak má niekto fakt tučné prsty a tunel je menší. Prst sa tam môže zaseknúť. Ako keby si navlečiete príliš malý prsteň v domnienke, že vám stačí menší veď až také tučné prsty nemáte. Potom nastane panika v obchode lebo ho neviete dať dole.

8. A to sa ti páči?
Jednoznačne nie! Nosím to iba preto, že sa mi to nepáči.

9. A to s tým aj spávaš?
Samozrejme, nie je to predsa dáka prilba na hlave.

No a na záver, rozhovor s počernejšou občankou Slovenskej republiky:

Pani, a to čo máte v tom uchu?
Dieru.

Pani, a to vás nebolí?
Keby bolí tak to nenosím.

 A to ako ste si spravila?
Pretiahla som si tade takého slimáka.

Živého?


4 komentárov

Anonymný mod

Prvá otázka tak to si presne trafila.

Reply

tov sú naozaj bežné otázky a dostávam ich aj ja :D a neskutočne mi lezú na nervya tie kischty čo hádži pri tom... na hlavu :D ja mam sice len 10 mm ale aj tak sú znechutení z toho :D

❀ Kflori Le Jasmine ❀

Reply

Teraz mi na ucho zazerajú lebo si myslia, že s ním niečo mám jak tam nenosím tunel :D

Reply

ach tí ľudia ...:D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥