DIY - Kávový peeling na celulitídu

Neviem o tom, že by som miesto zadku a stehien mala pomaranče, a ani neviem ako sú na tom moje netopierice, ale ako prevencia to môže byť fajn. Navyše, priznajme si, že samé si na zadok nezvykneme pozerať. Recept je naozaj primitívny, že sa to receptom ani nedá nazvať. Materiál je bežne dostupný. Postačia iba tri ingrediencie a tento peeling si môžete odložiť i na neskôr. Záleží aké množstvo si spravíte.

Kofeín zvyšuje metabolizmus tukov, takže kávové zrná vám absorbujú tieto tuky, čo môže znížiť výskyt celulitídy. Sláva káve! No a kedže je to tak jednoduché, rozhodla som sa, že fotku tejto zmesi vám fotiť nebudem. Navyše som v práci a nič z toho k dispozícii nemám. Pridám iba obrázok, kedže je toho plný internet.

Budete potrebovať:

1/2 šálky kávových zŕn
1/4 šálky hnedého cukru (nie je to však podmienka, postačí aj biely)
olivový olej

Postup: 

Olivový olej natrite na miesta postihnuté celulitídou. Zmiešajte cukor a rozdrvené kávové zrná. Zmes aplikujte krúživými pohybmi na miesta, ktoré ste si potreli olivovým olejom. Potom zmes odstráňte vlažnou vodou. 

Poznámka: Kedže peeling odstraňuje odumretú kožu, ja osobne odporúčam po zmytí peelingu naniesť veľmi jemnú vrstvu telového mlieka. Ale takisto ako pri hnedom cukre, nie je to podmienka. Je to jednoducho na vás milé netopiere. Zmes môžete nechať pôsobiť aj tak, že si miesta natreté týmto peelingom zabalíte do potravinovej fólie. 

No a ešte jedna poznámka, tento peeling nie je zázrak a určite vám ju neodstráni natrvalo. Zázraky čakajte pri pravidelnom cvičení a spevňovaní tela.

Ja osobne peeling ešte nemám odskúšaný ale určite si ho zaradím do zoznamu. Jednou zmenou však v mojom prípade bude, že olej pridám do zmesi kávy a cukru. Ak máte odskúšané vy, kľudne napíšte do komentárov. Po odskúšaní samozrejme napíšem aj článok.





1 komentárov :

Anonymný mod

To je super vyskúšam.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥