DIY - Kávová maska

To, že káva už nie je iba na pitie vieme dávno. Kávové zrná sú čím ďalej tým viac obľúbenejšie v rôznych prírodných, doma vyrobených, kozmetických výrobkoch.

Minule som vám predstavila kávový peeling na celulitídu a dnes to bude kávová maska, ktorá zmierňuje opuchy. Takže zase niečo prírodné.

V hlavných úlohách:
1/4 šálky gréckeho jogurtu
2 lyžice kávových zŕn (čerstvé sú jednoducho lepšie)
1 lyžica kokosového oleja (Ak treba, olej trošku roztopte v mikrovlnke na cca 10 sekúnd.)
šťava z polky citróna

Všetko spolu zmixujte a vmasírujte masku na tvár a krk. Nechajte pôsobiť 10 až 15 minút. Masku zmyte jemne vlažnou vodou.

Kávové zrná nie sú podmienkou a komu sa nechce kávu mlieť ako mne môže použiť instantnú.

Čo sa týka mňa tak mne maska pomohla a opuchy pod očami boli zredukované. Príroda to dobre vymyslela. Navyše tvrdšie časti kávových zŕn zastúpili funkciu peelingu.

5 komentárov

Tá kávová maska musí byť skvelá, určite ju vyskúšam :) Ja momentálne používam iba kávový peeling, a ten robí zázraky :)

Reply

Vyskúšaj daj potom vedieť :)

Reply

Môže byť skvelá :) Rozmýšľam nad tým že by som ju vyskúšala :)

Reply

Určite skús, káva je malý zázrak :)

Reply

Kávu milujem! Už som s ňou skúšala maľovať ale masku ešte nie. Idem nájsť čo všetko sa s ňou dá ešte robiť :D
www.gummybaum.blogspot.sk

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥