DIY - Dream Catcher

Netopiere, ak vás mátajú zlé sny ako napríklad, že Ozzy Osbourne vám chce odhryznúť hlavu, a doma máte hŕbu nepotrebných pierok ako ja, využite ich a spravte si vlastný lapač snov. Postačí vám motúz, pierka a kruh, ktorý obmotáte motúzom. Jednoduchšie to už byť ani nemôže.
Dúfam, že vy si vyrobíte krajší ako ten môj.
Viem, že nie je práve najpodarenejší ale k dispozícii som mala iba pierka a motúz. Navyše som si to len tak zrazu zmyslela, že si ho spravím, takže moc sa nedalo improvizovať, pretože nebolo moc s čím. Vy však budete hádam pripravené než začnete niečo takéto vyrábať. Pôvodne som zamýšľala, že lapač snov spravím klasicky s "pavučinou" v strede, ktorá všetky tie sny zachytáva, ale nakoniec som sa rozhodla, že s pentagramom som ešte lapač snov nevidela. Nakoniec takto obrátený pentagram je znakom bielej mágie tak prečo nie.

Doma som dosť dlhý čas zabila tým, že nevedela som čo použijem ako základ, čiže kruh. Nakoniec ma napadlo, že kruh vystrihnem z plastového pohára. Aspoň na niečo bol hodný ten plastový pohár. Trošku ma mrzelo, že nemám viac druhov farebných pierok, ale tak nabudúce keď už sa presťahujeme do nového bytu spravím jednoznačne krajší. Teraz budem pripravená a nebudem improvizovať len s tým čo nájdem doma. Neviem či funguje a treba kvôli jeho spojazdneniu zvolať dáky čarodejnícky sabat ale túto noc sa mi nič nesnívalo, takže neviem posúdiť.


6 komentárov

Ďakujem :) mohol byť pestrejší, žiaľ nedostatok materiálu.

Reply

Ten je super :) myslím si že by si s tým mohla aj podnikať :)

Reply

Ďakujem za prejavenú dôveru. Keď si založím obchod s čarodejníckymi potrebami ozvem sa ti :D

Reply

Ja už som si tiež na neho nakúpila veci, ale nejako som sa k tomu nedostala :D Pretože ten čo som si našla ja, tak má vypletené vnútro :) Snáď neskôr.... tvoj je krásny...
Rada by som ťa pozvala na svoju GA ;)
http://nikkienka.blogspot.sk/2015/01/2-narodeninova-giveaway.html
S pozdravom
Nikkienka z !Between us girls

Reply

Ďakujem a ďakujem i za pozvanie Nikkie.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥