Bioshock ♥

  Tento článok nie je žiadna recenzia na hru! Je to článok. Č L Á N O K! Článok. Chapenzi? Takže herní yntelygenty typu: sector.sk, by toto nemali vôbec čítať. Chcem sa proste s čitateľmi podeliť o moje dojmy a je to skôr také zdelenie, že čo momentálne hrám vo voľnom čase.

Ja som netopierik, ktorý je tak trošku s hernou dobou pozadu a hru Bioshock som začala hrať len nedávno. Priateľ povedal, že keby nie som taká lamka prešla by som to aj za dva dni ale kedže lamka som a chodím aj do práce trvá mi to trošku dlhšie. Navyše nie vždy sa k PC dostanem. Nevadí. Mám čas a nikam sa neponáhľam. Ani neviem prečo ale hra si ma získala hneď na začiatku. Na to, že je tá hra pomerne stará tá scéna keď som musela plávať vo vode bola úžasná. Potom prišli na rad vážne fajnoví spliceri (splicerovia?). A potom prišli na scénu mega super ultra fajnové plasmidy. Fakin ásm plasmidy!! Dúfam, že jedného dňa aj ja budem mať konečne telekinézu vďaka plasmidom. A aby teda nezainteresovaní vedeli o čom tu meliem aké plasmidy to tu ospevujem tak pridala som jedno video z youtube a jedno pripájam z mojej hry. Samozrejme nepodarky som vystrihla! Muhaha! Klamem. Hneď začiatok videa je pekný nepodarok. Vidieť, že keď ma naháňa Big Daddy panikárim.. Big Daddy je ten, ako povedala moja vedúca, keď bol na pozadí notebooku, potápač.

Tá mačka už mŕtva bola, prisahám..
Okrem toho sa mi páči aj to, že hra sa odohráva v podvodnom meste, v meste Rapture. Aj to je proste ásm. Žiť na dne mora so žralokmi a prechádzať rôznymi tunelmi..pecka.. no nič pre klaustrofobikov. Najhoršie by bolo keby sa rozhodne ten klaustrofobik doma trošku vyvetrať.

Mesto Rapture si ma natoľko získalo, že som mne a priateľovi spravila dokonca aj tričká. Ale o tom v ďalšom článku. Bioshock vám proste ponúka nový pohľad na svet a ten pohľad je naozaj skvelý. Počas hry zachraňujete malé posadnuté creepy deti, ktoré chráni spomínaný Big Daddy. Môžete ich zachrániť alebo nechať zomrieť. Kedže som vždy na vážkach sem tam jedno zabijem a niekedy dáke zachránim. Toto všetko ovplyvní koniec hry a pre mňa zrejme zhovievavý nebude. Nevadí, ja príjmem môj osud v hre bez problémov. Dúfam.

...aj táto.




 

6 komentárov

Anonymný mod

Bioshock je jednoducho nezabudnuteľná hra. A ako vidím spomínaš sector.sk, zrejme ďalší človek s "dobrými" skúsenosťami z tade.

Reply

Toto je jedno z najlepších hier. Má príbeh, ke skvele prepracovaná, nič jej nechýna :)
Inak, ak má niekto rád sims, neznamená, že nehrá napr. Bioshock, Far Cry, Tomb Raider a podobné hry ;)

Reply

Narážala som skôr na to, že Sims proste pre mňa nie je poriadna hra. Ale chápem, že to možno tak vyznelo. Sama som skúšala Simsov ale pre mňa je to a vždy bude hra pre deti. I keď poznám aj 26 ročnú čo tú hru miluje. Koľko ľudí toľko chutí ako sa vraví.

Reply

Je to možno hra pre deti, stále si v tom ale môžem zariaďovať domy, čo mňa neskutočne baví a neskôr by som sa tomu chcela aj venovať :) a mimochodom, ja dokonca poznám aj 40 ročnú.. :D je to pre mňa také komické, že po toľkých rokoch to stále niekto hrá. Jednotku som hrala, keď som mala 6 rokov a ešte aj teraz by som si zahrala 4, je ale už pravda, že nestíham a radšej si zahrám niečo ako Lara Croft.. na tom som tiež vyrastala, neviem či si hrala tú najnovšiu, určite to ale vyskúšaj :)

Reply

TR je moja srdcovka od 10 rokov, takže hrala som všetky a dokonca som pyšná na to, že nebola som žgrlavá a TR som podporila tým, že mám všetky originálky. Inak mi je ľúto dať za originál hru 49 eur :D Toto však boli výborné akcie a dokonca najnovší čo sme kúpili tak časť peňazí išla na charitu. Momentálne čakám na Lara Croft a Temple of Osiris a samozrejme očakávaný Rise of the Tomb Raider ale to si ešte načakám.
A samozrejme je iné ak sa chceš takýmto smerom uberať... mne tá hra nič nedala okrem toho, že som mala z toho nervy :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥