75 years of MARVEL

Netopiere moje pojašené dnes vám predstavím  úžasnú knihu. Ako môžete vidieť na fotke nižšie je naozaj obrovská (čo sa samozrejme odrazilo na cene). Táto megakniha je síce v angličtine, ale kedže je plná obrázkov rozhodla som sa, že vám ju trošku pofotím a predstavím. Ak ste fanúšikmi Marveloviek a neviete kde oplieskať zbytočných 165 € toto môže byť pre vás vhodný (možno nevhodný kedže peniaze nerastú na strome) tip, čím svoju Marvel zbierku môžete rozšíriť. Knihu vydalo vydavateľstvo Taschen (na ich web stránke stojí "iba" 150 €).




Komiksový historik, Roy Thomas, zostavil neuveriteľne úžasnú a rozkladateľnú časovú os (fotka), ktorá sleduje celú históriu marvelovských komiksových postáv. Kniha vás bude sprevádzať celým vývojom Marvelu od zlatého veku komiksov po strieborné filmové plátno. V tejto knihe síce nenájdete veľa textu ale o obrázky tu naozaj nie je núdza. Priznám sa však, že ma trošku sklamalo, že toho textu tam príliš veľa nie je. Možno som čakala niečo iné, ale obrázky vám to však určite vynahradia. Tak ako mne. Ja som pri prezeraní knihy doslova pišťala. V tomto knižnom skvoste sú aj špeciálne zlaté a strieborné strany a musím uznať, že vyzerá to naozaj skvelo. Bol to fakt úžasný pocit v nej listovať. Dokonca tá kniha aj príjemne voňala! No, aspoň teda mne.

Keďže v opise tejto knihy sa nemám ako zamerať na postavy, a ostatné bežné veci z knižných recenzií, môžeme prejsť rovno na obrázky. Fotené z mobilu, takže tu žiadne umelecké skvosty nečakajte. Ale ktovie, možno sa raz dočkáte..




Časová os





Strieborná dvojstrana




Strieborná dvojstrana - samozrejme niekto s tým musel naschvál hýbať ale aspoň vidieť tie odlesky

No a ešte na záver teda, že z tejto edície vyšla aj kniha 75 years of DC comics, ale k tej už sa zrejme nedostanem. Ale ktovie. Možno raz.

4 komentárov

Totálne úžasná kniha :O úplne závidím *_* ... A tiež super článok a blog :) No neviem čo k tonu ešte napísať, ale úplne ma ten článok ohútil :3 Nie som nejaký extra veľký fanúšik ale zbožňujem Marvelovky <3

www.amazing-adria.blogspot.sk

Reply

Ďakujem po všetkých stránkach :)

Reply

*crying noises in distance* Já chci zbytečných 165 €..! (No jo... Budu muset začít šetřit..) Moc pěkný článek! (A pozadí blogu je také hezůů :D )
Fantasy is my weapon

Reply

Ďakujem :3, no povedz a kto by nechcel? :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥