Sneh, sneh... sneh everywhere

Tak teda konečne nasnežilo aj u nás. Nieže by som z toho bola akosi nadšená ale aspoň som si kúpila teplé ponožky aby mi nebola zimuša a hafanovi som spravila príjemnú prechádzku. Ponožkám som nemohla odolať a dávam za pravdu priateľovi, aj keď nerada, že kúpila som si ich iba preto, že je na nich Hello Kitty. Amen.

Pridávam niekoľko fotiek z prechádzky a samozrejme fotku ponožiek keby tu bol náhodou dáky ponožkofil. Sneh sa ešte moc nedrží a je z toho taká poločľapkanica ale dietky sa už určite vytešujú a sánkujú... ja nie som priaznivec snehu resp. keď mám voľno a som doma nevadí mi. Keď mi však koľkokrát trvá cesta na autobusovú zastávku 10 minút miesto 5, pretože všetko je zmrznuté, vie to jednoducho nahnevať. V týchto prípadoch a podobných vidím vždy sneh ako prekážku a preklínam ho. A samozrejme asi ako každý, nenávidím ho keď mi je strašná zima. Vtedy si však neželám aby bolo leto, lebo ani to moc nemusím. Jar a jeseň sú pre mňa optimálnymi ročnými obdobiami. Doma nie sme lyžiarska rodina a nikdy som nebola na sneh nejak naviazaná ako napr. niektorí čo od mala chodia lyžovať každý rok a jednoducho na sneh čakajú. Keď som začala chodiť s priateľom začala som snowboardovať ale ani tento šport nezmenil môj postoj k snehu.

Proste sneh nemám moc v láske a zrejme môj názor nič alebo nikto nezmení. Radšej si ho vychutnám spoza okna pri voňavej sviečke.

A ako ste na tom so snehom a všeobecne so zimným obdobím vy?

No a teraz nasledujú spomínané fotky. Nie som dáky úžasný fotograf a vôbec sa tomu nerozumiem, takže prosím buďte zhovievaví. Vôbec som sa nepokúšala aby vyzerali profesionálne, išlo mi len o to aby som k článku pridala niečo k téme a fotky z prechádzky sa zrejme hodia najlepšie.

Vaša uzimená Amnesia



2 komentárov

aj náš hafan rád chodí na prechádzky!:)

Reply

Veď tak to aj má byť.. to je len dobré :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥