Rozhovor

Dnes by som chcela zdieľať jeden rozhovor, ktorého sa zúčastnil môj mentor ešte za čias mýtov a legiend keď som mala herný blog. Takže tak cca 4 mesiace dozadu. Vlastne nebol to mentor. Len som ho otravovala a nútila som ho aby moje články čítal (lebo inak mu skrížim čivavu s dobermanom. Samozrejme, že nie pohlavne. Ja by som ju pekne zošila. Kto má toľko čakať kým sa taký skvost narodí). Pokus o vtip. Za tak plytký humor by mi Ištván mozog vyšukal z hlavy. Vraj to tak robí bežne.

Upozorňujem, že forma humoru nie je pre každého a možno ani pre nikoho, pretože Ištván je veľmi nevyrovnaná osobnosť neustále zúfalá, pretože "Čus. Zamrdáme?" na ženy nefunguje. Dúfam, že si konečne uvedomí, že na ženy treba ísť jemne. Jemne im priložiť chloroform na ústa, jemne ich zviazať hodvábnou látkou a jemne položiť do kufra auta. Jemne pomilovať a jemne zakopať niekde na záhrade. Poprípade ak sa vám nechce kopať jemne položiť na skládku. Ja však Ištvánovi verím a vkladám do neho veľké nádeje už veľmi dlho. Možno raz vo vzťahu pokročí vyššie a nebude musieť mať ženy v pivnici. Bude ich mať o poschodie vyššie v obývačke priviazané o radiátor. Myslím si, že raz to zvládne.

ROZHOVOR 

No a ešte veľmi malým písmom si dovolím upozorniť, že i moja otázka na Ištvána sa dostala do článku.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥