Chaos, bordel, zúfalstvo

Článok obsahuje sprosté slová, takže by ho nemal nikto čítať.

Tiež máte dni keď v práci máte proste chuť všetko zapáliť spolu s vašim nadriadeným?! Ja to mám v poslednej dobe každý deň v práci od kedy sme sa presťahovali. Okrem toho, že sme sa sťahovali z menšej predajne do väčšej a nezmestili sme sa aj tak s knihami, je tu nehorázny bordel a chaos. Jeden knižný titul je na 5 miestach, v jednom oddelení je ďalších 20 kníh úplne iného žanru. Dokonca mám problém nájsť samotné oddelenie. Nakoniec zistím, že také ani nemáme lebo ho nebolo kam umiestniť. Okrem toho robí zase problémy naša neschopná vedúca. Aby som vás teda uviedla do obrazu.... na predajni som iba ja a vedúca, ktorá robí od rána do pol 8. Záchod tu nemáme takže obča si samozrejme musím odbehnúť na "luxusne" osraté verejné a kedže ona celý deň sedí na zadku za počítačom blokuje aby som ja mohla vykladať tovar atď. pokiaľ teda za mnou ako zvyčajne neposiela všetkých zákazníkov aby si mohla ďalej nerušene vysedávať. No lenže ona keď je na kase tak nikdy ju po sebe nezráta. A stalo sa presne to čo každý tuší. Bolo manko 26 eur. Kedže "vinník" je neznámy (popravde známy, pretože ja som mala iba nákupy s kartami poprípade také kde mi dali presne) musela som sa po 13 eur zložiť, lebo koho to vina naozaj bola nezistíme. Keď som vedúcej navrhla aby pred odchodom rátala po sebe kasu urazene mi odvetila, že ona odteraz nebude už blokovať. Takže celý deň som lietala ako handra a ona si tu sedela na tej svojej špatnej riti. Bolo mi však treba na záchod a kedže som tušila, že vedúca napriek tomu bude blokovať na mojej kase (pomýliť sa predsa človek môže aj v priebehu 5 minút) pre istotu som ju zamkla. Keď som sa vrátila začala robiť scénku, že čo je to za spôsoby a že ona nemala ako vydať zákazníčke. Tak som jej asi 3x veľmi hnusne odpovedala an tie jej stupidné reči, že vravela, že ona blokovať odmieta a ja sa hádam kvôli tomu nepočúram resp. sa vyčúrať nepôjdem. S týmito slovami som odišla na predajňu. Večer mi však zase bolo treba cikať a tak som sa spýtala, že ako si to predstavuje, že ona blokovať nebude a mne treba na záchod. Zrazu, už nebol problém rátať kasu, načo urazene vravela, že keby sa dohodnem nie je problém. Piča. Hneď ako som doplatila polku chýbajúceho manka som jej toto navrhla a odbila ma s tým, že ona blokovať nebude. Tak ako čo do piče odo mňa chce tá puča jebnutá?! Som z nej úplne na nervy. Okrem toho, že je maximálne neschopná a nedokáže ani otváracie hodiny napísať vo worde, nevie pracovať s excelom a nevie spraviť ani základ ako ohraničenie tabuľky je totálne zabrzdená. Nemá žiadnu autoritu a zo strachu vás nikdy nenechá dohovoriť... Kolegyni z druhej smeny nevyplatili jeden deň, ktorý vlastne odrobila za mňa a ja som zas iný deň odrobila miesto nej. Jej reakcia bola taká, že jej povedala aby sa so mnou dohodla na niečom. Z čoho jasne vyplýva, že chcela aby som jej zaplatila ten deň ja. Ako jebe?! Zákazník, ktorý chcel vyplatený glóbus vymeniť za iný, lacnejší - čo by ste robili? Samozrejme peňažný rozdiel mu vrátite nie? Predsa podľa zákona. Naša vedúca za to kolegyňu zdrbala s tým, že mala tam zákazníkovi niečo iné nahodiť za 2 eurá.. Ako môže toto vedúca vypustiť z úst. Proti zákazníkovej vôli nahodiť niečo na pokladničný blok. Ona je už načisto chorá?! Ona je presný opak schopného a autoritatívneho vedúceho prevádzky. Predovšetkým toho férového. Je to proste na zaplakanie... Je mi jasné, že sú horšie práce na svete ale tiež nie je žiadna sláva keď do roboty vstávate so slzami na krajíčku, pretože to tam psychicky nezvládate za niekoho tak neschopného a jebnutého.
A to ste mali predtým z tej práce radosť (samozrejme ak si odmyslím ju, lebo ona je puča). Hlavne, že sa tak snobsky ako kníhkupectvo prezentujeme. Ale to, že vo výklade máme vyše meter vysokú kopu kníh rovno vo výklade na zemi a zaberá to tak 3 metre predajnej plochy je v pohode. Proste to tu nemá úroveň a hanbím sa za toto pracovné miesto. Vyzerá to tu ako u cigáňov na dvore.

Možno sa mi za tento článok karma "pomstí" ale ak karma naozaj je tak jej už to vracia na tom, že nemôže mať deti.

4 komentárov

Anonymný mod

Dobrá krava...

Reply
Anonymný mod

Tenhle článek ani nemůžu lajknout, protože by mi to přišlo jako výsměch toho, co přožíváš. Chodit do práce s nechutí a trávit tam čas s pičou, to jednoho dovede dost ničit. Držím palce, abys to nějak zvládla. Lyl.

Reply

Ďakujem Lyli..
No tak nemôžeme to mať všetci v práci ružové no nie?!

Reply
Anonymný mod

Pravda...mít to tam jen růžové, by byla fakt nuda! :))

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥