.... pozdrav a prianie

Kedže nie som človek, ktorý si potrpí na vianočné želania a na Štedrý deň som si chcela dať mierny odstup od internetu, tak zaželám vám dnes...

Takže, želám vám aby ste cez sviatky mali svätý pokoj, aby ste prežili každoročné vianočné filmy bez dávivého reflexu a aby ste si užili darčeky, ktoré ste dostali lebo večne tu nebudete. No a ešte teda aby ste sa nezadusili rybacou kosťou lebo mi potom klesne návštevnosť. Poznámka: to bol vtip. 

Osobitne ešte teda pozdravujem Lyli, moju vernú fanynku. Takisto Sašu, ktorej stále spamujem čo je nového, čo plánujem atď. a ona sa na to nesťažuje. Ištvána iba preto, že je to proste Ištván. Očakávam, že na Silvestra mi pošle dáku ženskú pečienku nech mám menu na silvestrovský večer. Veď má takého plnú pivnicu... Ďalej Tomáša, ktorý dúfam, že sakra poslúchal a má ten nový notebook aby sme si konečne zahrali Duo Syndra a Riven. A spomenul si na mňa, keď som sa ešte 24. mordovala v práci. A celý zvyšok ľudí, ktorých mám medzi obľúbenými na csfd.cz. Ale i tých, ktorých nemám ale sme v kontakte.

3 komentárov

Tak i tobě co nejvíc vánoční pohody, doufám, že jsi dostala co si chtěla. Na Silvestra co největší opičku a ráno co nejmenší kocovinu. A ať v novém roce konečně najdeš raptoří vejce, protože jsi jediná kdo si ho zaslouží! ;)
Rybí kostí se nezadusím, protože ryby nejím a Lyli musím samozřejmě taky pozdravovat :D
Áve Ty!

Reply

Hihi ďakujem velice pekne a ja opičku určite mať nebudem kedže nepijem :D

Reply

Tak to je ale určitě škoda :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥