Pokus o príspevok v jazyku susedov...

Milí moji netopírkové. Na jedné stránce mě jedna holka požádala, jestli mužu ( promiňte ale to u s tečkou nemám na klávesnici) napsat článok v českém jazyku. A jako proč ne?! Vždy se nechám ráda strapnit vlastní neschopností. Ani nevim jestli mám správnou gramatiku ale snad mi rozumíte. A o čem by mněl (nebo mnel? snad ne) takýto článek být?! Fakt nevím. Třeba o nesnášenlivosti medzi náma. Třeba mě to vadí protože se mi váš jazyk líbí a mám vás ráda. Samozřejmě ne všechny! Ale mám spoustu net kámošu (zase to u), s kterými si dopisuji a jsou to fajn lidé. Jo až na Ištvána to je kus debila co požírá vaginální blány. Kdyby jste (ste?) teď viděli to červené moře co tady mám... každý druhý slovo... ble. A zase nevím o čem mám psát. Rozhodla jsem se teda, že tenhle článek bude čistě spontánní a bude tady všechno. Zrovna teď nevím jak se řekne jedno sluvko...  To je trapas. Mám chuť to tady zabalit, protože mi dochází myšlenky ale pár řádku... ako sa píše späť po česky?.... jsem psala, že tohle bude spontánní článek. Já na to kašlu! Mějte se tu hezky, já si ještě užiju poslední hodiny v práci... Dnes to byla morda.

3 komentárov

Anonymný mod

Jujky! Sice hrubky, ale za odvahu palec nahoru....já bych slovensky nedala ani větu :))) Lyl!

Reply

Bolo mi jasné, že bez chyby to nebude :D

Reply
Anonymný mod

Nevadí...snaha se cení :)

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥