Piercing

Dneska ma fakt pobavilo jedno video, kde si baba robila piercing a bol tam aj ten popis v názve, že DIY... ja si to teda tiež hodím do tejto rubriky! Veď vlastne ono to aj bolo, že do it yourself....

Po 5 rokoch som si vybrala 2cm tunel z ucha (samozrejme bude mi chýbať) a spravila som si piercing do nosa. Aj tak nosím vlasy rozpustené a raz by som si ho aj tak vybrala.... Navyše piercing do nosa nemusím stále umývať ako napr. tunel. Je to fakt otrava. Túto noc určite nebudem spať s hlavou zaborenou do vankúša....

4 komentárov

Anonymný mod

Ty sis to bodla sama?? Cvoku! :) Lyli.

Reply

Sama veru, ušetrila som 20 eur za prepich... nos nie je taký rizikový ako iné miesta...

Reply
Anonymný mod

To já bych cukla...nedala bych to :))

Reply

No ja som veľmi nedočkavý človek a chcela som ho mať hneď :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥