Olej na vlasy

Kedže som znova na vlasy použila peroxid, treba sa im odplatiť za ich výdrž pri odfarbovaní. Treba sa o ne riadne postarať aby sa zregenerovali. Kúpila som si preto z DM drogérie Balea olejček na vlasy. A som s ním naozaj spokojná. Nie som žiaden super recenzent na kozmetiku, ale olejček naozaj zanecháva vlasy lesklé ako je na obale písané. A navyše sú aj na dotyk úplne iné. Hebké. Najskôr som sa nevedela rozhodnúť, ktorý olejček kúpiť ale nakoniec tu rozhodla cena a neoľutovala som. Je super a ešte aj pekne vonia. Tento stál o polovicu menej ako iné "značkové" ale koľkokrát i to lacné je lepšie ako to drahé. Dnes si platíme za značku, nie kvalitu. Čo je smutné. Balea olejček stál 3 eurá a dáke drobné, pričom niektoré od Schwarzkopf aj takmer 8 eur. Nie, ďakujem. Uskromním sa s týmto.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥