Obsah mojej kabelky

Netopierčatá dnes mi jedna osoba dala otázku, že čo obsahuje moja kabelka. Kedže teraz len oddychujem a veľmi toho po meste nepobehám, moc toho v nej nemám. Keď však chodím do práce je pomerne plnšia. Rozhodla som sa teda pofotiť obsah obidvoch.

Prvá teda obsahuje jednu veľmi zvláštnu vec a tou je dinosaurie vajíčko. Áno to hnedé.. No vlastne v ňom bol dinosaurus a nosím ho už týždeň lebo akosi sa mi ho nechce zbaviť. Nevadí. Samozrejme potom nasleduje klasika ako kľúče od bytu, usb kábel, krém na ruky, vreckovky, kľúče od roboty, diár bla bla no a tá sovička modrá tak to je nákupná taška, pretože som sa rozhodla nepoužívať igelitové tašky.

 Druhá obsahuje teda peňaženku, pretože túto teraz beriem so sebou častejšie. Je menšia a do obchodu s potravinami nebudem predsa trepať veľkú kabelku. Ďalej protibábätkovské tabletky, kefku na zuby v púzdierku, balzam a rúž (neviem prečo oboje), sprej do nosa kedže som chorá, vreckovky... no a... knihu... Čo je tiež dosť zvláštne ale tú si vždy pribalím ak viem, že niekde budem musieť dlhšie čakať.

Ale keď si to tak zhrniem toto všetko nosím i bežne, len teraz je to rozdelené na dve kabelky. Takže toto je obsah mojej kabelky. Je to proste čistý bordel.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥