Jeme zdravo

1. časť
Raňajky

Dnes som s kamarátkou začala preberať zdravé stravovanie a vďaka nej som sa teda rozhodla napísať i článok pre vás. Blíži sa nový rok a spolu s ním teda i kopa predsavzatí. Medzi dosť časté býva teda, že človek schudne alebo sa začne lepšie stravovať. Začnem teda tým najdôležitejším, čo sú raňajky.
Ponúkam vám niekoľko tipov na raňajky, ktoré ja osobne mám veľmi rada. I keď všetci dobre vieme, že pečivo je zlo, nie každý sa ho vie zdať a pri dostatku pohybu nie je tak zákerné, preto som sa rozhodla, že vypíšem sem aj niečo s pečivom.


1. Bebe dobré ráno s ovocím - nič viac tu zrejme netreba popisovať. Ja si najčastejšie kupujem Bebe s brusnicami alebo s ovocím (červené a oranžové) a čo sa týka ovocia tak najčastejšie je to banán, kiwi a jablko. Ak mám pridám aj orechy.

2. Biely Cottage cheese so zeleninou a tmavým celozrnným pečivom. Vždy sa riadim tým, že keď už pečivo tak nech je k tomu vždy aspoň jeden druh zeleniny.

3. Ovsená kaša. Ja osobne do kaše pridávam aj práškový proteín ale ak nemáte môžete použiť jednu polievkovú lyžicu medu. Ak máme tak vždy potom nakrájam ešte banán k tomu.

4. Klasická praženica s hríbami. Miesto oleja použijem trošku kockového masla, osmažím cibuľu pridám hríby, najčastejšie je to hliva ustricová, no a samozrejme rozmiešané vajíčka.

5. No a čo sa týka nápojov, tak najradšej mám nápoj Caro, ovocný koktail (rozmixujem hocaké ovocie a pridám čistú vodu), citrónová voda alebo čaj s medom.

6. Pečivo s veľkým množstvom zeleniny, uvarené vajíčko na tvrdo a šunka.

Som si vedomá, že pečivo či med nie je žiadna sláva ale keď už, tak radšej na raňajky pretože toto vám ešte stihne vytráviť počas dňa.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥