Ja a dinosaury

 Dneska som sa ešte teda rozhodla povenovať sa niekoľkým otázkam. Vybrala som si tieto resp. túto tému. Dosť často mi kladú ľudia otázky kde sa pýtajú na moje záľuby alebo dáke tie fakty o mne. Vždy tam spomeniem dinosaurov. Na mnohé ani neodpíšem lebo ma to naozaj nebaví písať stále dokola. Rozhodla som sa teda, že bolo by fajn i toto rozobrať v článku. Dinosaurov som mala rada už od mala, keď som bola staršia mala som ich stále rada ale nevenovala som im toľko pozornosti. Neskôr som však mala potrebu sa k nim vrátiť a začalo to resp. pokračovalo veľkým počtom dokumentov. Dokumenty mi však nestačili, preto som na každé Vianoce dostala od priateľa dáku knihu (plánujem vám pofotiť moju dinosauriu zbierku :)). Kedže najradšej mám teropódy (mäsožravé dinosaury) rozhodla som sa všetko si kompletizovať do jedného zošita. Všetko poctivo a ručne prepisujem a sem tam dokreslím i obrázky aby ten zošit nebol taký smutný. Neskôr som začala aj zbierať články z časopisov, poprípade som si dáke vytlačila ak sa objavili na internete a tie som si začala prilepovať k poznámkam. A takto to vlastne stále pokračuje. Samozrejme na toto nemám vždy čas ale keď si tie poznámky prepisujem a niečo sa na mňa nalepí, mám z toho dobrý pocit. Dúfam, že sa mi raz podarí navštíviť aj dáke to prírodovedné múzeum, kedže výstavu dinosaurov v Prahe a v Blave som zmeškala. Bohužiaľ, tak to je keď už máte prácu a záľuby musia ísť mierne bokom.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥