Confessions of a beauty blogger TAG

Dneska prichádzam s jednou novinkou, ktorá sa na tomto blogu ešte neobjavila. Ide vlastne o otázky, ktoré sa často objavujú na rôznych blogoch a sú rozdeľované podľa témy, tagov. Dnes som si teda vybrala niečo čo sa týka blogovania a v preklade ide o "Spoveď beauty blogerky". Otázky som našla na tomto blogu. Niektoré som si poupravila podľa svojho. Tak poďme teda na tie otázky!

1. Koľko času tráviš písaním a úpravou článkov?
Vždy záleží o čom a ako dlhý článok je. Veľmi si zakladám na gramatike, preto príspevok i niekoľkokrát skontrolujem a ak už článok zverejním a nájdem ešte dodatočnú chybu ihneď to aktualizujem. Možno čiarky správne nedávam ale nesprávne íčka a preklepy u mňa nemajú šancu. Niektoré články si už predpripravujem, keď viem, že na ďalší deň čas mať nebudem ale teraz ho mám veľa. V priemere je to do tej polhodiny.

2. Míňaš alebo šetríš?
Priznávam sa. Míňam.

3. Kedy je pre teba najjednoduchšie blogovať?
Všade kde môžem mať kľud na písanie. Ale presvedčila som sa, že zvládam to aj v stresových situáciách ako napr. v práci.

4. Ako dlho ti trvá chystanie keď niekam ideš?
Takisto záleží od situácie. Ak idem len do obchodu na nákup potravín som vychystaná do 5 minút. Keď vstávam do práce tak do tej polhodiny, a potom ako zombie len tak sedím na stoličke a čakám na autobus lebo mám ešte veľa času.

5. Aký je tvoj najhorší makeupový/vlasový zlozvyk?
Makeupový asi žiaden ale vlasový ten, že si ich neustále chytám alebo obtáčam okolo prsta.

6. Akým citátom by sa podľa teba mal riadiť celý svet?
A famous explorer once said, that the extraordinary is in what we do,not who we are.

7. Čo ti robí písanie za počítačom príjemnejším?
Nad týmto som nikdy nerozmýšľala ale keby mám psa alebo mačku určite by som chcela aby pri mne oxidovali. 

8. Kto je tvoj najobľúbenejší blogger?
Alexa Poletti - http://alexapoletti.blogspot.com

9. Ktorý blogger by si zaslúžil viac čitateľov ako má?
Každý, ktorý ponúka kvalitu ale kvôli malému počtu sledovateľov o neho nezakopnú.

10. Na čo sa tešíš v budúcom roku najviac?
Na to, že možno pôjdeme bývať do zahraničia.

11. Ako dlho ti trvá pripraviť príspevok?
Kedže si do zošita píšem, čo bude v článku zahrnuté, nie veľmi dlho. Ale táto otázka vlastne úzko súvisí s tou prvou. Takže je do tej polhodiny.

12. Čo máš práve teraz na sebe? Nohavice, tepláky, pyžamo?
Pyžamko :3

13. Na čo si najviac hrdá vo svojom živote?
Ešte som v živote nič nedokázala na čo by som mohla byť patrične hrdá aby to stálo za to sa o to s vami podeliť.

Tak a to by bolo všetko netopierčatá. Ak by ste i vy mali návrh na dáku question tag tému tak napíšte sem do komentárov.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥