Vianoce?! ZASE?!

Hnuska
Vianočný ošiaľ sa už začal... a zase v novembri... dokonca jedna z otázok mi prišla ešte pred bububu Halloweenom. Neviem sa "dočkať" koľko ich ešte do toho dňa príde....

 Keď už tak kvalitne všetkým drbká z Vianoc rozhodla som sa k Vianociam vyjadriť aj ja... Chorí si želajú zdravie a tí zdraví hmotné darčeky väčšinou. Ale prečo si chorí ľudia, želajú na Vianoce zdravie už keď im niečo je? Nieže by im to predtým pomohlo a chorobe by predišli ale ide o to, že Vianoce sú už fakt len o darčekoch a tradície dávno zanikli a patria do krabice s nápisom "Zabudnuté tradície". Bohužiaľ doba ide ďalej a nemôžeme všetci konať tak ako naši predkovia lebo to sú tradície. Tak či tak, nech mi hovorí každý čo chce dnes sú Vianoce o tom. O to horšie, že pre niekoho ako pre môjho ocina sa stávajú skôr niečím nepríjemným. Nikdy som nepochádzala z bohatej rodiny, nedostala som všetko pod nos. Preto viem, že ocino by mi rád dal toho na Vianoce veľa ale nemôže. A viem, že pre mnohé rodiny je to skľučujúce nie len pre našeho ocina. Od tatina nežiadam toho veľa, samozrejme, že niečo si zažiadam, lebo viem, že mu uľahčím vyberanie ale ide skôr o ten princíp. Samozrejme darčeky rada dostávam a kto nie je klamár. Ale rada ich aj rozdávam.... Nie sme kresťanská rodina takže, to či si dám na Vianoce kapra alebo hurku s uhorkami a chlebom je naša vec. Nepotrpíme si na tieto ceremónie, nie sme veriaci a pri večeri sa chováme ako by to bola večera ničím výnimočná. Je to pre nás to isté ako keď sa raz za čas spolu naobedujeme za jedným stolom. S bratom a ocinom nežijem preto som rada, že takto povečeriame ale nejdem tu vykrikovať, že Vianoce sú o rodine a tej atmosfére a neviem čo. Akej atmosfére? Že v novembri na mňa z telky hulákajú nevkusné reklamy  a tie isté filmy ešte z čias dinosaurov a vianočná výzdoba je každý rok taká istá? Je hnusná len tak mimochodom. Naše vianočné reklamy sú o trápnych paušáloch...  Myslím si, že toto je pekná vianočná reklama:



Nie tie naše uškriekané sračky čo sa ani počúvať nedajú. Mnohým ľuďom túto nechuť spôsobujú práve reklamy a to, že Vianoce vám strkajú pod nos už pomaly v októbri. A tie akože Vianočné akcie.... Kofola za dajme tomu 1€ a vianočná akcia za 1,79 € človek čo ten tovar nekupuje pravidelne si ani nevšimne... a než by teda si niekto začal vravieť, že čo ma to trápi... tak trápi lebo mám 23, bývam sama a sama na seba zarábam. 

Budem rada ak sa na vianočnú tématiku vyjadríte i vy. Samozrejme nie sme všetci takí istí preto viem, že nezdieľate so mnou rovnaký názor. Poznám pár fanatikov, čo sa na Vianoce normálne tešia a robia výzdobu a všetky tie veci okolo toho... takže ma vlastne zaujíma ako to beriete vy keď už na Ježiška neveríte...

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥