Halloween nepárty

V sobotu som bola prehovorená aby som sa zúčastnila Halloween párty. Je 3:11 ráno a ja sa už teraz na ňu snažím zabudnúť...

Najskôr som mala pocit, že som prišla do bordelu so štetkami čo tu šukajú v kostýmoch za 50 €.  Nič originálne okrem Wednesday Addams. Ako každý rok tu boli policajtky, zajace a baby v šatách, ktoré mali byť asi sexy ale ich šaty vyzerali akoby ich zošili z gumeného obrusu (slúžka a pirátka). Chalani okrem jedného, zmaľovaní ako Joker a tí bez masiek asi prišli za vyhadzovačov. Ale dobre, oceňujem tých čo prišli v kostýmoch, okrem personálu lebo to možno od nich aj vyžadovali. Bolo ich málo čo je smutné. Dokopy nás bolo do 10 čo mali dáky kostým. Ak nerátam baby čo za kostým pokladali svietiace uši alebo rohy.

Ja osobne som nepociťovala žiadnu halloween atmosféru. Zrejme aj kvôli hudbe. Neviem ale trieskanice, ktoré hrajú na každej diskotéke sa mi tam nehodili a radšej by som sa bavila na Halloween party na pesničku Thriller, ktorá by hrala stále dokola ako na niečo také ako hralo tam. Bolo to jednoducho tragické a nikto sa tam nebavil. Na parkete nebol ani jeden človek. Teda okrem saxofonistu. Stavím sa, že na dákej dedinskej to žilo viac...

No a za koho som išla ja? Za Teema z League of Legends ale pochybujem, že niekto vedel za koho som preoblečená pretože len nechápavo pozerali. Darmo LoL asi hráme iba my ľudia bez života.Okrem toho padla za obeť moja mapa. Našťastie som s tým rátala a vzala som tú, ktorá bola robená len tak aby proste niečo vytŕčalo z tuby na mapy. Z jednej mapy boli dve zrazu a potom už len guča papiera.

Táto nepárty bola dôkazom toho, že Halloween patrí, nie práve na Slovensko, kde sa to hemží konzervatívnymi ľuďmi. 

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥