Únava

Čaute batmaníci moji. Dneska bol naozaj úmorný deň a to som sa tešila, že je vlastne piatok a ja mám voľno cez víkend. Naozaj ale naozaj nevládzem. Aby som vám teda ozrejmila, prečo som tak zničená napíšem vám môj dnešný deň.

Môj dnešný deň v práci, čo činí 12 hodín, bol len o jednom - vykladanie tovaru. Samo o sebe to nie je strašné ale miesto 3 - 4 krabíc, ktoré nám chodia ich prišlo 13 veľkých. Tovar už nemáme fakt kde ukladať (ale naozaj), pretože máme malé priestory a za necelé dva týždne sa ešte aj navyše sťahujeme na prízemie. Každú krabicu treba samozrejme okontrolovať, to znamená, všetko z krabíc vytiahnuť, porovnať s dodacím listom a uložiť bokom. Potom všetkým knihám treba nalepiť štítok s cenovkou a niekde ich vyložiť. Áno, rada by som... Keď som uvidela tie zasraté krabice mala som chuť plakať, pretože celý deň sa skŕčať nad knihami a nadrapovať sa s nimi nie je také super ako si každý myslí, keď poviem, že robím v kníhkupectve. Ďalšia vec, je, že popritom musím stíhať obsluhu zákazníkov, hento a tamto na pokladni, toto a tamto prerobiť lebo tieto knihy sú novinky bla bla. Chrbát si už necítim, nohy mám ubolené ako keby som prešla maratón. Áno, jednoznačne prichádzajú Vianoce a s nimi kopa roboty. Ďalší dôvod, prečo ich nemám rada. Niekto sedí v kancli celý deň na tej svojej hnusnej tlstej osratej riti a má ešte aj vianočné odmeny, a potom príde robiť na dáku predajňu bordel. Jasné, veď tie chudery to po mne upracú... Samozrejme, viem, že sú horšie práce na svete ale je veľa ľudí, ktorí majú prácu dobrú a dobre platenú a sťažujú sa. Alebo keď si niekto myslí, že práca v kníhkupectve je celá o tom, že nič iné nerobím a len si čítam. Predstavujem si ako dotyčného rozdupal dáky jednorožec alebo, že padol do vnútra sopky. Len tak mimochodom, my máme zákaz čítať knihy.

No ale celým týmto článkom som chcela povedať, že dnes si dávam pauzu a keď prídem domov pôjdem rovno spať. A nehodlám si ani tvár umyť! Nevládzem ani to. Domov prídem o pol 10 a zajtra nepotrebujem byť pre nikoho pekná. Budem hnusná a špinavá spať. Ble! No a zajtra ak vstanem z postele plánujem jeden DIY. Ale s mojou šikovnosťou to bude asi dáky fail článok ako som sa snažila o DIY..

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥