Otázky - Zeman

Dúfam, že týmto článkom ukončíme podobné otázky. Nemám totižto žiadny názor. Nemám názor ani na toho nášho bývalého prezidenta, ktorého všetci tak neznášali. Vôbec neviem prečo, no možno iba len tak šípim (tuším sa mýlil a stále komolil slová) prečo tomu tak bolo a ani ma to vlastne nezaujíma. Nemám názor ani na toho nášho terajšieho prezidenta. No a prečo? Pretože dianie v politike ma vôbec nezaujíma, nemám v tom prehľad a ani mať nechcem. Nepoznám našich politikov (samozrejme okrem hranatej hlavy Fica). Politické dianie ma vôbec netrápi. A keď ma nezaujíma to slovenské politické dianie, nezaujíma ma ani to vaše české. Ja som ani nevedela, že váš prezident sa volá Zeman a jeho meno tak to už vôbec neviem ako sa volá. Ja nesledujem ani správy a nečítam ani dáke tie bleskovky či hlúposti z Nového Času takže toto všetko ide mimo mňa. A som rada, že to tak je. Aj tak tu bývať nezostaneme, a dúfam, že v máji 2015 sa už budeme sťahovať do zahraničia. Ak by sme sa sem chceli nedajbože vrátiť táto krajina už možno bude spustošená a dopadne podobne ako bájna Atlantída. Až na to, že nás potopia politici zrejme.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥