Interstellar

Kvôli tomuto filmu som sa ráno zobudila s očami ako sfetovaný angorák. Kvôli tomuto filmu som vyplakala minimálne jeden zaváraninový pohár sĺz. Kvôli tomuto filmu zbožňujem Matthewa ešte viac a myslím si, že romantickým komédiám by sa mal vyhýbať. Kvôli tomuto filmu som nemohla celú noc spať a snívalo sa mi o binárnom kóde, ktorý som musela rozlúštiť. Kvôli tomuto filmu mi stále v hlave behá slovo Interstellar. A samotný Matthew. Kvôli tomuto filmu uznávam Hansa Zimmera ešte viac. Úžasná hudba. Mala som pocit, že asi ako jediná som tak moc prežívala osudy postáv. Slzy mi stekali až pod sveter. Ja som im ten smútok a bolesť tak žrala, že proste už mi slzy tiekli aj pri obyčajnej scéne kde hrala len hudba a dokopy sa vlastne nič nedialo. Darmo, Nolan je pán a vie ako spraviť dobrý film. Bolo to úžasné a kvôli tomuto filmu začnem mať možno väčší záujem o sci-fi filmy.  A ak mám byť úprimná takáto budúcnosť nás možno i čaká o pár rokov. Jednoducho pôjdeme ničiť svojou aroganciou ďalšiu planétu. Ja len dúfam, že na Zemi už potom budú vládnuť iba zvieratá. A DINOSAURY!

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥