Legíny z ebayu

Dneska mi konečne prišli vytúžené mačacie legíny ale hneď ma moje nadšenie prešlo keď som sa ich snažila obliecť. Snažila preto, lebo veľkosť bola písaná XS až M ale toto nebolo ani XS. Veľkosť tak pre 7 ročné dievčence. Okrem toho kvalita nula bodov hneď sa mi naozaj luxusne potrhali. Škoda, mala som s nimi naplánovaný outfit a teraz mám akurát tak doma potrhaný kus handry hodný na vydrhnutie podlahy. Samozrejme dala som negatívny feedback a neviem sa dočkať na ohlas, pretože predávajúci je asi dáke malé decko čo na negatívne ohlasy napíše, že kupujúci je KLAMÁR (áno takto pekne si to napíše aj veľkými písmenami), alebo že to, že ti nesedí veľkosť NEVYRIEŠI tvoj problém. Keby nestáli 4 € ale viac tak mu poštou pošlem anthrax. Moja prvá negatívna skúsenosť z ebayu...


Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥